|Annuncements · Owerview FAQ · Mercat Cross · Commonty Yett · Writin Scots||Lessons · Help dask · Contact us|
Robert Burns (25 Januar 1759 in Allowa, Ayrshire – 21 Julie 1796 in Dumfries), cried Robbie or Rabbie Burns forby, is the naitional poet o Scotland. He scrieved in Scots, wi some Inglis influence whiles. He is weel-kent as the naitional makar o Scotland, an his wark is celebratit athort the warld. Athort the warld he is the best kent o the mony makars that haes wrocht in the Scots leid, tho he screived mony poems in Inglis forby, an in a kin o licht Scots that can be easy read by fowk nae sae acquent wi Scots, within an furth o Scotland. Burns is aften regairdit as a pioneer o the Romantic Muivement, an efter his deith he becam a symbol an important springheid o inspiration tae the foonders o baith Leiberalism an Socialism. He haes become a cultural icon o Scotland, baith in Scotland itsel an amang Scots that haes flittit tae fremmit airts.
- A coup d'état follaed the declaràtion at Ali Bongo wis tae be Gabon's preses yit.
- The agin-pairties awns cheaterie i the Zimbabwean wale whaur Emmerson Mnangagwa is declaret tae be the kinra's preses again.
- The Yird Owerrax Day o 2023 is on the 2t o August: fae this date, humanitie hes uised mair ressoorces nor the Yird can be producin i a yeir.
Frae a collection o Wikipedia's airticles:
- ... that Scott Manley (picturt) wis a consultant on the scrievin o The Skies of Pern?
- ... that the lest pistol duel in Scotland happent in Auchtertool?
- ... that the seed husks o Plantago can be aet tae sort out yer dry darn?
- ... that Oor Wullie's paw is cried Tam?
- ... that Marco Polo met wi Kublai Khan, the heid chief o the Mongols?